Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със вървежа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със вървежа

    Значи от едно време насам гледам мойто самолет нещо взе да се пънка кат го сритам по газчицата. Какво имам предвид :
    - преди да хвръкне се замисля ...
    - погорва доста - над 10/100 извънградско със хубав бенз и не много ръчкане;
    - свещите ми постоянно са черни - Golden Lodge 25HLD са, ония четириполюсните... (е, малко не съм ги сменял, ама ...)

    Та идеята е следната - преди месец колата беше на компютърен стенд Bosch и резултатите показаха че всичко е наред - компютър, сонда ... Бензина го слагам от OMV,защото наистина с него колата работи по-добре.
    Въпроса е кое я спъва така - свещите,които наистина са старички малко, зацапани инжектори, или нещо друго ?
    Хелпвайте, че откачам вече ...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  • #2
    Ами смени свещите и после виж как е
    Но това ми прилича на ЛАМБДА Висок разход, черни свещи - богата смес
    Ти хубаво си ходил на стенд в БОШ, ама да не мислиш, че ако се ангажират с някоя част конкретно за смяна и не се окаже тя, защото колата все пак е над 10г., какво ще им направиш после Все пак една сонда е около 170лв. при тях
    sigpic

    Comment


    • #3
      Не знам, но ги накарах да ми тестват специално сондата... и всичко си беше в нормалните параметри - аз самия видях резултатите на екрана. Всичко си беше зелено.
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alfa User
        Не знам, но ги накарах да ми тестват специално сондата... и всичко си беше в нормалните параметри - аз самия видях резултатите на екрана. Всичко си беше зелено.
        Та тя за месец мое да се прецака няколко пъти бе бате най добре я премерете пак па каквото сабя покаже
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mury_alfata
          Та тя за месец мое да се прецака няколко пъти бе бате най добре я премерете пак па каквото сабя покаже
          Работата е там, че оттогава досега промяна няма - аз затова и бях на стенда...
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #6
            [quote=Alfa User]
            Първоначално публикувано от "Mury_alfata":2xy8b4dv
            Та тя за месец мое да се прецака няколко пъти бе бате най добре я премерете пак па каквото сабя покаже
            Работата е там, че оттогава досега промяна няма - аз затова и бях на стенда... [/quote:2xy8b4dv]
            Как е катализатора да не е запушен?Преди сондата имаш ли пробиви в системата за отвеждане на изгорелите газове?
            И при мен беше черен ауспух чудене при потегляне.
            Имах запушена катализатор, пробита мека връзка. Освен това дишащ въздушен филтър - ненаместени пластмаси ,мръсен филтър. Почистих цялата система до смукателният колектор, почистих и актуатора /който е хванат с една скоба за смукателните колектори.
            Оправи се чуденето при потегляне,променливите оборотина ПХ , но остана 1 проблем с който се мъча -трудно палене -няма смукач и трябва да поддържам по-високи обороти с крака докато позагрее.
            Почвам да се боря с датчика за температура.
            Не е от датчика -студен 4,89 килоома топъл 973 ома.
            Ще боря възела след широкият гумен маркуч след дебитомера,Трябва да има някаква клапа
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment


            • #7
              провери първо бобините че е най лесно и аз бях със същите симптоми и се оказа че единия канал на запаялването не работеше
              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

              Comment


              • #8
                Преди време бях в сервиза на алфа в София. Там един от техниците, който извършваше прегледа/диагностиката на автомобила ми каза, че след време може да се наложи да сменя клапана, който регулира потока на въздуха към инжекционния блок. Като го попитах как ще разбера кога му е дошло времето за смяна, той ми отвърна - ами като му подадеш газ, колата първо ще се "зачуди" и после ще поеме. Мисля че има някакъв резон в това... Така че - провери си този клапан дали ти работи правилно.
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • #9
                  [quote=kris11]
                  Първоначално публикувано от Alfa User
                  Първоначално публикувано от "Mury_alfata":1cil52dz
                  Та тя за месец мое да се прецака няколко пъти бе бате най добре я премерете пак па каквото сабя покаже
                  Работата е там, че оттогава досега промяна няма - аз затова и бях на стенда...
                  Как е катализатора да не е запушен?Преди сондата имаш ли пробиви в системата за отвеждане на изгорелите газове?
                  И при мен беше черен ауспух чудене при потегляне.
                  Имах запушена катализатор, пробита мека връзка. Освен това дишащ въздушен филтър - ненаместени пластмаси ,мръсен филтър. Почистих цялата система до смукателният колектор, почистих и актуатора /който е хванат с една скоба за смукателните колектори.
                  Оправи се чуденето при потегляне,променливите оборотина ПХ , но остана 1 проблем с който се мъча -трудно палене -няма смукач и трябва да поддържам по-високи обороти с крака докато позагрее.
                  Почвам да се боря с датчика за температура.
                  Не е от датчика -студен 4,89 килоома топъл 973 ома.
                  Ще боря възела след широкият гумен маркуч след дебитомера,Трябва да има някаква клапа[/quote:1cil52dz]


                  Колега, а ти бензиновия филтър от кога не си си го сменял. Този, който е отдолу след резервоара някъде?
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Колега, а ти бензиновия филтър от кога не си си го сменял. Този, който е отдолу след резервоара някъде?
                    Ako e за мен -да сменяне края на май , а и колата има тяга на 5та на нагорнище с 4 човека и пълен багажник доускорява от 160 нагоре , но го пробвам за кратко , че джантите бият / 2 пъти баланс и никс / а волана тропа.
                    Остана ми само проблема със смукача / но не ми е останало време да го боря/. Стигнал съм до 2- решения ама трябва време за разглобяване .
                    Оглеждане на клапата след разглобяване на системата.
                    1 Замяна на шифта в който опира лоста на жилото за газта/ струва ми се , че е износен. Като сложа пластина 0,5-0,8 мм там пали без да подавам газ с педала.Може да се избие щифта и да се сложи винт.
                    2.Огъване на планката за да се елиминира горното износване.
                    3. възможно е да има износване на остта на клапата и да задира в началото при палене - но там след разглобяване.
                    Писна ми от сервизи предварително записване ,което не се спазва , чакане , пари пари и накрая проблема стои пак.
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      До Alfa User.

                      Колега и аз съм същия проблем .

                      Откри ли от каде идва всичко това в краина сметка?
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #12
                        Не със сигурност. Основно индикацията засега е бедна смес - т.е. малко количество на постъпващия бензин. Отивам за смяна на всякакви филтри и ще видя дали може безболезнено да се прочистят бензинопроводите и дюзите на инжекцията. Съветвам те и теб да направиш така - пък после ще споделяме пак
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • #13
                          Аз купих от БИЛА ниакаква добавка за почистване на дюзите и инжекциона,но разликата е никаква.
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #14
                            Открих проблема при мен. Бяха разменени кабелите на едната бубина

                            за 1-ви и 4-ти цилиндър. Сега е пушка След ниаколко дена

                            ще проверя и свещите дали са още черни.
                            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vovata
                              Открих проблема при мен. Бяха разменени кабелите на едната бубина

                              за 1-ви и 4-ти цилиндър. Сега е пушка След ниаколко дена

                              ще проверя и свещите дали са още черни.
                              колега искренно се радвам, че колата ти се е оправила
                              но проблема не е бил от това че са били разменени кабелите на 1-ви и 4-ти цилиндър
                              защото при тези бобини се използва технологията "waste spark", при която искра се подава едновременно на 1-ви и 4-ти цилиндър и 2-ри и 3-ти цилиндри, като само единият в момента на подаване на искрата е в края на такт сгъстяване
                              като става на въпрос за двигатели с ред на запалване 1-3-4-2
                              ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                              :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                              Comment

                              Working...
                              X